Trött men nöjd. Fast mest trött. Trött.

Efter jag slutat jobba igår (roligt jobb!) cyklade jag hem och bytte om så snabbt jag kunde. Hade jag så lite som satt mig ner några minuter hade jag aldrig tagit mig ut. Jag var helt slut och fullständigt energilös så jag hade inte några större förväntningar på backpasset jag skulle köra. Joggade iväg lite försiktigt och kände mig ändå ok. Kom till backen, stretchade lite och körde sedan igång. Pang. Oj. Jobbigt, mjölksyra, darrigt. Ok. Jag hade tänkt 10 intervaller (i det 150m långa backavsnittet) men allt över 5 är bonus kompromissade jag med mig själv. Körde några stycken, lyckades på något mystiskt sätt hålla ganska exakt lika tider och blev arg på mig själv för att jag är så mesig. I ren ilska (eller ja, mest prestige kanske) körde jag 12 intervaller. Sen joggade jag hem och dog. Halvsog iallafall. Jag var så sjukt trött att jag knappt orkade duscha och fixa mat. Men jag tog mig i kragen och gjorde. Plus lite andra måsten. Men när jag väl krypit ner i sängen somnade jag så fort jag stängde ögonen. Idag är en ny dag. Den innehåller dock bara lugn träning. Och jobb såklart.