Ja, eller är det efter tre gånger man kan kalla det en vana? Hur som helst så har jag nu två torsdagar i rad börjat min dag med att vakna klockan sex. Znooza fem minuter (En idiotisk vana jag lagt mig till med. Får vara glad att det oftast går att stanna vid fem minuter, ibland har det blivit en halvtimme..) och sedan studsa upp, klä på kläder, äta en banan, dricka ett stort glas juice/mjölk och susa iväg på röda faran. Ner mot stan och ett yogapass med start klockan sju. Fokusera, tänja, må bra. Därefter avsluta med frukost på café. En underbar start på dagen. Idag fick jag dessutom frukostsällskap av en fin vän så det kan nästan inte bli bättre.

Och just det; jag har ju sprungit i skatåsskogen också. Men om det finns inte så mycket att säga. Jag vet ingenting om hur formen är. Ingenting. Hoppas dock på att den finns där någonstans under ytan. Det är skrämmande nära nu.