Eftersom jag ser min blogg som en slags öppen dagbok känns det konstigt att helt plötsligt ha en tävling mitt uppe i allt. Men, men nu har jag ju iallafall haft det och då måste jag ju såklart presentera vinnaren. Det var väldigt svårt att utse EN endaste vinnare bland alla fina motiveringar jag fått in. Jag är verkligen kass på sånt och liksom tycker synd om dem som inte kan vinna :) Bestämde mig efter mycket velande till sist för följande motivering:

"För första gången har jag anmält mig till två stycken lopp, mina första någonsin. Det första loppet är vårruset den 3e juni. Mitt mål där är att springa under 30 minuter och om jag klarar detta så får jag belöna mig med en god parfym!Det andra loppet är midnattsloppet den 14 augusti. Då är mitt mål att springa på max 60 minuter och om jag klarar av det blir min belöning en välförtjänt massage! Så som du säkert förstår ska jag göra allt för att nå mina mål :) Jag började springa (eller ja springa och springa, gå snarare) i höstas och då varvade jag med jogg och gång och ökade joggen successivt. Nu kan jag springa längre och längre och jag varvar mina pass med lite intervaller för att höja pulsen och hastigheten. Det är på bloggar som din som jag hittar tips och inspiration - jag suger i mig allt! Och jag blir så himla glad och förvånad över hur snabbt det går."

Grattis Marina i Norrköping! En sportbh kommer med posten. Lycka till med dina mål och maila mig gärna en uppdatering om hur det gått!