Fortsätter på intensiva banan. Hoppa upp ur sängen, in med nyponsoppa, på med kläder, ut och morgonjogga. Långfrukost framför tv´n och så jobb hela långa dagen. Därefter direkt för en kvartalsutbildning i cykel. En föreläsning med temat periodiserad träning. Inget nytt för mig, men repetition är aldrig fel. Även intressant att höra andras åsikter och tankar.

In med lite kvällsmat och så marsch i säng. Klockan ringer tidigt för noll sju ska jag infinna mig utanför Valhallabadet. Något nytt ska testas. Jag befarar att jag kommer halvdö av tristess (vadå förutfattade meningar) så därför har jag fixat sällskap och vi har dessutom mutat oss själva med lyxfrukost på café efteråt. Vad det är? Vattenlöpning såklart.

Jobba lite mera och så kettlebellarmy på kvällen. Får nog se till att planera in övningar som jag själv kan vara lite delaktig i. Vill inte ha en repris på förra veckans tandhackande.

Phu. På onsdag blir det sovmorgon!