Jag har faktiskt fått till ett helt ok backpass nu på kvällen! (Och fotat lite inför ett kommande projekt.) Mycket var nog tack vare världens bästa springsällskap (Det är inte ofta man hittar någon som man är så jämnsnabb med! Ett alldeles perfekt springpar är vi!) och lite var nog tack vare att det fasktiskt inte var riktigt lika varmt som det varit den senaste tiden.




Det blev inte så långt och jag var måhända inte i närheten av varken den känsla eller den fart jag brukade ha under mina glansdagar, men det var helt ok! Skönt. Mera sånt tack!

Efter en rätt kort uppjogg körde vi 2 x 4 x 180m. Joggvila ner och en lite längre paus efter fyra repetitioner. Jag flåsade värre än jag gjort på länge och det krävdes en rätt stor portion vilja för orka ändå fram, men tekniken var ok och jag samlade inte på mig onödigt mycket mjölksyra. Roligt!

Nu åker jag på semester till Norge och är förmodligen internetlös något dygn eller två. Tills dess att jag kommer fram till min kusin i Trondheim får jag överleva utan. Kan vara bra som omväxling. Spring lite för mig också sålänge!