Så mycket för den planen.. Vaknade med halsont imorse. Inte jättemycket, men tillräckligt för att jag måste ställa in dagens träning. Skit. Jaja, benen jublar visserligen och med tankte på hur regnet vräker ner så valde ju halsen rätt dag iallafall. Hoppas hoppas att den är bra imorn, för jag vill ju cykla med mina fantastiska deltagare!

Konstig förkylning det här föresten. Förra veckan var jag ju jättesnorig men hade inget halsont. Nu har jag halsont men nästan inget snor. Mystiskt. Ska försöka orka trotsa regnet och ta mig till ica för att köpa lite saker att kurera mig med. Typ glass, lyxjuice och exotiska frukter. Sen ska jag jobba kväll och när det är slut kommer Martin som är på oväntat besök med jobbet. Eftersom jag åker till Stockholm på torsdag och stananr till måndag får vi nästan en hel vecka tillsammans!

Bästa kommentaren fick jag föresten igår efter armypasset! En man som brukar köra army regelbundet på just denna anläggning sa att mina pass var mycket jobbigare än killarnas. Yes! Detta kommer jag leva på länge :)