Startklara (Foto: Mia)

Jag (och Martin) har varit ute och bloggjoggat tillsammans med Mia, Miranda och Petra. Drygt 30km lyckades vi samla ihop genom att springa runt halva Kungsholmen, genom Pampas, bort till Sundbyberg, via Ursvik (Jag fick iallafall se starten till de där omtalade banorna!) bort till Brunnsviken och Hagaparken för att sedan avsluta med lite stadslöpning, via en koll på karlbergs hinderbana, tillbaks till kungsholmen och sedan "hem" till Lilla essingen.

Halvvägs, dvs i Ursvik (Foto: Mia)

Kroppen kändes riktigt pigg och bra mest hela tiden och nu efteråt känner jag mig förvånansvärt pigg. Nu blir det sushi och semlor och ikväll blir det lite middag och vin med vänner. Kanske en lite utgång på det också om vi orkar oss upp ur soffan. Det är faktiskt på tiden, jag har inte satt min fot på ett dansgolv på alldeles för länge!