V36-magen ser större ut i verkligheten än på bild!

Valnötsbröd i måndags, spenatbröd (med även riven morot i!) idag, och imorn tänkte jag baka någon form av hasselnötsbullar. Jösses, jag har fått någon slags bakmani. Eller så är det bara den berömda bobyggarinstinkten som satt in. Det kanske kan bli en mamma även av mig alltså? (Jag kan fortfarande inte riktigt se mig själv i den rollen..) Fast en riktig bullmamma kanske inte tränar medan degen jäser? Det gjorde iallafall jag. Femtio minuter hemmastyrka med hjälp av min kettlebelltolva, mitt gummiband och min yogamatta. Tåhävningar, drag mot hakan, marklyft, tricepspushups (På knä och så gott det gick innan magen tog i marken.), bicepscurl med bandet, squats, framåtlutad enhandsrodd och så slutligen vanliga pushups (Även här på knä och så långt ner det gick innan magen tog emot.) Tolvan fick vara med på allt utom bicepscurlsen och pushupsen. Det är redan en välanvänd julklapp det där.